عسگری ؛
فرماندار آبدانان گفت:معلمی یکی از تخصصی ترین مشاغل است که تربیت نسل هایی به عهده دارند که علمدار پیشرفت وتوسعه یک کشور رابه یدک می کشند.
کد خبر: ۴۱۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 06 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛در این مراسم فرماندار گفت: پرورش اخلاق انسانی و تربیت نسل پرسشگر و پاسخ طلب از مهمترین رسالت های معلمان است.
 
عسگری  افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه جاری، مهر باطلی بر محاسبات دشمنان انقلاب و ملت سر بلند ایران می زند.
 
 امام جمعه آبدانان نیز اظهار کرد:یکی ازبارزترین شاخص های معلمی ،ملا بودن وعلم اوست، شهید مطهری مظهر علم وعالمیت درجامعه است.درمقام شهید مطهری همین بس که آثارش صد در صد قابل مطالعه هستند.
 
وی ادامه داد:.یکی از ویژگیهای معلم امروزی به روز بودن اوست چرا که باید به شبهات دینی ،اجتماعی ،فرهنگی واقتصادی  دانش آموز پاسخ دهد. 
 
حجت الاسلام حاجیلری یاد آور شد:استفاده علمی از دستاوردهای دانش بشری و پاسخ به موقع به شبهات علمی و عقیدتی جامعه و مراکز آموزشی دو وظیفه ذاتی معلم است که باید به آنها پایبند باشد.
 
 هچنین رحمانی پور، مدیرآموزش وپرورش شهرستان نیز گفت: در این مراسم از 22نفر از معلمان نمونه شهرستان ، خانواده های شهدای فرهنگی ، پیشکسوتان فرهنگی ، پژوهشگران برتر استانی تجلیل به عمل آمد.قرائت شعر و سرود از برنامه های این تجلیل بود./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار