عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه رزومه کاری پنج کاندیدای تصدی شهرداری این شهر در حال بررسی است گفت: امیدواریم تا هفته آینده بتوانیم یکی از این گزینه‌ها را به‌عنوان شهردار به مردم کرمان معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۸۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 05 September 2017
علی‌اکبر مشرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار‌داشت: در 2 روز رزومه و برنامه کاری پنج نفر از کاندیداهای تصدی شهرداری کرمان در محل شورا دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه آقایان منصور کمالی، محمد سام، مهران عالم‌زاده، محسن پوراسماعیلی و دادخدا غضنفری گزارش برنامه‌های خود را با حضور همه اعضای شورای اسلامی ارائه کردند گفت: در حال حاضر شورا در حال بررسی این رزومه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه امیدواریم تا هفته آینده بتوانیم یکی از این گزینه‌ها را به‌عنوان شهردار به مردم کرمان معرفی کنیم افزود: به‌عنوان یک عضو شورا امیدوارم که فردی که توانمند‌تر است به‌عنوان شهردار کرمان انتخاب شود.

رئیس سابق شورای شهر کرمان با بیان اینکه امیدوارم در انتخاب شهردار سیاسی‌کاری انجام نشود خاطر‌نشان کرد: سعی می‌شود بر اساس رزومه کاری افراد تصمیم گرفته شود.

مشرفی تداوم کارهای شورای چهارم را از اولویت‌های شورای پنجم دانست و گفت: قطعا همانگونه که شورای چهارم در مرحله اول، کارهای باقیمانده شورای قبل را به اتمام رساند، انتظار می‌رود شورای جدید نیز اولویتش کارهای مانده باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار