رییس اداره پست میبد گفت: طرح ملی سیماک(سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت املاک)که یک طرح ملی و کشوری است در آینده‌ای ای نزدیک در شهرستان میبد اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 10 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»،ذبیح‌الله کارگر رییس اداره پست میبد بااشاره به 17 شهریور و روز جهانی پست ضمن تبریک به مناسبت این روز گفت: اداره پست در دو حوزه توزیع و قبول فعالیت می‌کند و مرسولات خود را در تمام نقاط شهری و روستایی توسط دفاتر IT  نیز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال بیش از400 هزار مرسوله پستی را وارد میبد شده عنوان کرد: از این تعداد 100 هزار مرسوله ثبتی بوده و بیش از 300 هزار عادی از جمله روزنامه و مجلات بوده است.

کارگر در ادامه بابیان اینکه اکنون با پیشرفت علم  و فناوری و ارتباطات دیگر کمتر کسی به نوشتن نامه روی آورده گفت: اکنون بیش‌ترین مرسولات مربوط به کارخانه‌ها و همچنین گواهینامه و پاسپورت و همچنین خرید محصولات اینترنتی است.

رییس اداره پست میبد با اشاره به تعداد پرسنل توزیع که 7 نفر می‌باشند گفت: هر نامه‌رسان حدود 200 هزار مکان مراجعه می‌کنند و مرسولات را تحویل می‌دهند.

این مقام مسئول در پایان عمده مشکل این اداره در رساندن مرسولات را نبود نشانی کامل و دقیق و همچنین کد پستی در مرسولات عنوان کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک با اجرای طرح ملی سیماک امیدواریم این مشکل بر طرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار