مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور بیش از ۱۸۲ میلیون ریال جریمه برای قاچاقچیان کالا در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی، از دستگیری و محکومیت دو قاچاقچی به اتهام قاچاق تعداد ۱۳۰ عدد بوپرنورفین و ۳ دستگاه کولر گازی در شهرستان کنگاور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی تصریح کرد: از یک مغازه صنفی در کنگاور تعداد ۱۳۰ عدد بوپرنورفین و از یک قاچاقچی دیگر تعداد ۳ دستگاه کولر گازی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: پس از جری تشریفات قانونی شعبه برای مورد اول جریمه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریالی و برای قاچاقچی دوم جریمه ۳۰ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۴۳۱ ریالی علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه صادر کرد.

جریمه ۱۵۲ میلیون ریالی برای دو قاچاقچی پتو

وی از دستگیری دو قاچاقچی پتو نیز در استان خبر داد و گفت: مباشرت در قاچاق ۱۱ طاقه پتو رولی خارجی با خودرو وانت پیکان اطاق دار با روکش چادرجهت  پوشش کالا اتهام قاچاقچیان مذکور بوده است.

جودکی افزود: این  عمل حاکی از علم و اطلاع نامبردگان از  قاچاق  بودن کالا  دارد.

وی تصریح کرد: همچنین با اعلام جرم اداره  مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی  و  با عنایت به محتویات  پرونده و نحوه  اظهارات متهمین که  هر کدام با قبول  مالکیت  و حمل کالا اظهار  عجز از  ارائه اسناد و مدارک  مثبه کرده اند و قرائن و آمارهای  موجود در پرونده و دفاع  غیر موثر نامبردگان  بزه های  انتسابی به  متهمین ردیف  اول و دوم  محرز  و مسجل  است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:  متهمین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت  یک برابر ارزش کالا معادل ۱۵۲ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار