شهردارکرمانشاه گفت: درمجموعه مدیریت شهری به دنبال فراهم نمودن بسترمناسب جهت ارتقاءجایگاه شغلی پرسنل سخت کوش شهرداری هستیم تا تمامی همکاران ما بتوانند با دلگرمی و در محیطی پویا با بهبود شرایط کاری به جامعه شهروندی خدمت کنند.
کد خبر: ۵۷۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 07 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی واموربین الملل شهرداری کرمانشاه مهندس آرش رضایی ضمن تکذیب هرگونه تنزل شرایط کاری کارکنان شهرداری از شرکتی به روزمزد و غیره تاکیدکرد: توسعه مسیرشغلی کارمندان شهرداری یکی از اهداف اصلی و اساسی بنده بعنوان شهردارکرمانشاه از ابتدای فعالیتم بوده و باحمایت استاندارمحترم و شورای اسلامی شهر، تمام تلاش خود را به کارگرفته ایم تا با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و قانونی برای ساماندهی شغلی همکاران عزیز بستر مناسبی را بوجود آوریم.

وی ادامه داد: در این زمینه طی چندین جلسه بامسئولین سازمان شهرداریهای کشور و پیرو مکاتبات متعدد نتایج مطلوبی به دست آورده ایم که درآینده با ابلاغ آن شرایط بهبود وضعیت شغلی کارکنان سختکوش شهرداری عملی خواهدشد.

مهندس رضایی بابیان اینکه امروز برای پیشرفت وتوسعه کرمانشاه بیش از هر زمان دیگری به آرامش، همفکری و همدلی نیاز داریم، تصریح کرد: باحاشیه سازی و شایعه پراکنی قطعا راه بجایی نخواهیم برد و جز اینکه زمان را از دست بدهیم، درآینده در مقایسه باپیشرفت دیگر شهرهاغیر از حسرت چیزی آیدمان نخواهدشد.

وی ازهمه همکاران خود در مدیریت شهری خواست که به دور از هرگونه حاشیه سازی که باعث دلسردی و بی انگیزگی مجموعه خدوم شهرداری خواهدشد، باتمام توان برای خدمت به شهروندان کرمانشاهی و آمادگی کرمانشاه برای پذیرایی ازمیهمانان نوروزی توان خود را به کارگیرند.

شهردارکرمانشاه تأکید کرد: پرسنل شهرداری اطمینان خاطرداشته باشندکه در راستای ارتقاء وبهبود شرایط شغلی شان، تمام توان خود را در شورای اسلامی شهر و استانداری به کار گرفته ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار