امام‌جمعه مهریز:
امام‌جمعه مهریز با اشاره به در اولویت گرفتن بررسی مسائل و مشکلات مردم در مجلس، اظهار داشت: نمایندگان پیگیری مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کاری مجلس قرار دهند.
کد خبر: ۶۶۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 29 September 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز با اشاره به سخنان وقیحانه و مضحک رئیس‌جمهور آمریکا، تأکید کرد: ترامپ تلاش کرد ایران هراسی را ترویج دهد و با این کار، شکست‌های مفتضحانه خود را لاپوشانی کند و همچنان بر طبل دشمنی علیه ایران بکوبد.

وی افزود: در مقابل گزافه‌گویی‌های ترامپ که باعث شد سران کشورها به حرف‌های سخیفانه این مرد ابله بخندند، رئیس‌جمهور ایران با سخنانی سنجیده در سازمان ملل بر مشارکت کشورها برای حل مشکلات موجود و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای تأکید کرد.

امام‌جمعه مهریز ضمن قدردانی از موضع شجاعانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل، رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم را خواستار شد و گفت: ای‌کاش رئیس‌جمهور بعدازاین چند ماه که شرایط سختی بر مردم روا داشته شده است، برای مشکلات اقتصادی چاره‌ای اساسی می‌اندیشیدند و از حقوق ازدست‌رفته مردم دفاع می‌کردند.

محی‌الدینی اضافه کرد: ما از دولتمردان می‌خواهیم تلاش کنند تا بذر آرامش و امید در دل مردم جوانه بزند. گرانی‌های لجام‌گسیخته، کمر مردم را خم کرده است و مردم دیگر توان خرید ندارند. دولت باید به داد جوانان، کارگران و کارمندان برسد. رانندگان نیز ازلحاظ اقتصادی و امنیتی در مضیقه هستند باید به مشکلات این قشر نیز رسیدگی شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز برخورد با مفسدان اقتصادی که مطالبه مردم از قوه قضائیه است را خواستار شد و اظهار داشت: قیمت‌های سرسام‌آور و شرایط اسف‌بار تحمل مردم را کم کرده است. قوه قضائیه باید دانه‌درشت‌ها را معرفی و محاکمه کند و همان‌طور که انبارهای کالاهای احتکار شده کشف می‌شود صاحبان آنان نیز معرفی و رسوا شوند.

وی بابیان اینکه مردم گره زدن حل مشکلات اقتصادی به برجام را قبول ندارند، گفت: ثبات قیمت‌ها و بازاری آرام خواسته به‌حق مردم است. امروز مردم زیر چرخ گرانی و تورم له می‌شوند چون برای خرید اقلام خوراکی و اساسی نیز دچار مشکل شده‌اند. قیمت‌ها هرروز افزایش می‌یابد و در این زمینه باید جلوی این آشفته‌بازار به‌سرعت گرفته شود.

خطیب نماز جمعه مهریز همچنین با اشاره به بی‌توجهی مجلس به وضعیت ناگوار اقتصادی، گفت: چرا نمایندگان مجلس به مردم توضیح نمی‌دهند؟ پرداختن به مسائلی مانند AFTF که گرهی از مشکلات مردم را نمی‌گشاید نباید در اولویت کار مجلس قرار بگیرد. امروز مهم‌ترین مسئله، مسئله معیشتی مردم است و مجلس باید در این مورد چاره‌ای بیندیشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار