در جواب وزیر کشور؛
شرایط بحرانی فعلی کشور را وزارت نیرو خلق نموده که زبان طنزگویان را هم باز کرده برخورد «دولت» باطنزگویان کار به جایی نمی‌برد، چرا برخورد با وزارت نیرو نمی‌شود که هر سال پس از هر بارندگی در گوشه و کنار مملکت خانواده‌هایی را به روز سیاه می‌نشاند و ارزشی قائل نیست برای جان انسانها...
کد خبر: ۷۳۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 05 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، از آنجایی که وزیر محترم کشور در جلسه مدیریت بحران شهر پلدختر با حضور رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر از مهران مدیری انتقاد کرد؛ «یک نفر به اسم هنر در برنامه تلویزیونی مسخره می‌کند»، این قابل بخشش نیست. یک سخنرانی تراژدی کاملاً تقلیدی همراه با احساسات شدید بود از این جهت که در رشته مهندسی رودخانه‌ها،حوزه‌های ابریز، هواشناسی و هیدرولوژی تحصیل، تحقیق، سابقه اجرایی در امور آبخیزداری، سدهای خاکی، پخش سیلاب‌ها و یا مهار سیلاب‌ها به تناسب رشد جمعیت و توسعه زندگی شهر و روستایی قطعاً وزیر کشور ندارند.

در عصر و زمانی به سر می‌بریم که از برکت علم و دانش انسان‌های مدفون شده در عمق معادن را موقعیت‌ آنان را کشف، راهکار برای خروج آنها معین و از اعماق چند صد متری نجات داده می‌شوند، دنیای علم و دانش یعنی این، در چنین دنیایی که کشور ایران هم با آن همه دانشگاه، اساتید، دانشجو، مهندس، شرکت، «وزارت‌خانه» آنهم به نام -وزارت‌نیرو- نبایستی با نادیده گرفتن و بهاء ندادن به تحقیقات بنیادی مهندسی رودخانه‌هایی که با دور برگشت‌های از ده ساله تا چند هزار ساله عمل و تولید سیلاب تا این حد بی‌تفاوت باشد.
مشخصاً وزیر کشور یکدفعه از خواب بیدار شده و به دور از داشتن شناخت کافی کسانی را که شیوه عملکرد را در ارتباط با عصر وزمان بهره‌گیری از علم دانش به طنز گرفته‌اند، به آنها می‌تازد!!!. جناب آقای وزیر حقیقت را جویا شوید و یخه وزارت نیرو با آنهمه تعهداتی که نسبت پیش بینی واجرای راهکارهای درست داشته، و انجام نداده را بگیرید.
وزارت نیرو است که شرایط را خلق نموده که باعث شود تا زبان طنزگویان هم باز گردد، با برخورد باطنزگویان کار به جایی نمی‌برید.
چرا برخورد با وزارت نیرو نمی‌شود که هر سال پس از هر بارندگی در گوشه و کنار مملکت خانواده‌هایی را به روز سیاه می‌نشاند و ارزشی قائل نیست برای جان انسانها....


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار