درمراسمی از جانبازان معزز استان مرکزی که در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر حضور داشتند قدردانی شد.
کد خبر: ۹۶۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 24 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فرمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر که بطور همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئوکنفرانس در سالن جلسات بنیاد مرکزی برگزار شد گفت: همچنان كه رهبر فرزانه انقلاب آزادسازی خرمشهر را به‌عنوان يك یادبود و افتخار ملي و ميهني می‌دانند، بايد اين حماسه مقاومت و آزادي را هميشه زنده نگه‌داریم.

وی افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس از ایام‌الله بزرگ ملت ایران هستند و این ایام همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب ماندگار مانده و باید در راستای گرامیداشت آن تلاش ویژه داشته باشیم.
وی یادآورشد: سوم خردادماه یادآور ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های ملت ایران است و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است که رزمندگان در این عملیات توانستند اقتدار و قدرت نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.
انصاری فر ادامه داد: ایستادگی ملت ایران و پیشرفت‌های حاصل‌شده بعد از انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا این روحیه جامعه و ملت را در برابر حوادث و تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند.
وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر ملت فلسطین گفت: ملت مظلوم فلسطین ده ها سال است که دربند رژیم صهیونیستی است، امروز شاهد بیداری وجدان‌های آگاه و هم‌آوا شدن ملت‌های آزاده دنیا با ملت فلسطین هستیم و به لطف خدا هیمنه استکبارستیزی آمریکا و اسرائیل غاصب با همین روحیه‌های شهادت‌طلبانه‌ی جوانان فلسطینی شکسته شده و پیروزی قطعی نزدیک است.
گفتنی است در این مراسم از جانبازان علی حمزه لوئیان، حسن کلوانی، صدر الله باقری، جواد نیکوئی، اسدالله جلالی، فلاح ملک حسینی، حسین جودکی با اهدای لوح، تقدیر و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار