با حضور خانواده شهید والامقام محمد‌حسین فهمیده انجام می‌شود
اقامه عزای دهه سوم محرم و سرداران شهید مدافع حرم «اکبر نظری» و «حسین علیخانی» با حضور خانواده شهید والامقام محمد‌حسین فهمیده امشب و فرداشب در مسجد ا‌لنبی(ص) کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 27 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، اقامه عزای دهه سوم محرم و گرامیداشت دانش‌آموز بسیجی شهید «محمد‌حسین فهمیده» و گرامیداشت سرداران شهید مدافع حرم «اکبر نظری» و «حسین علیخانی» امشب و فردا‌شب در مسجد‌ النبی(ص) واقع در طاق‌بستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده شهید والامقام محمد‌حسین فهمیده، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان، روحانیان، بازاریان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، جوانان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار می‌شود.


 سخنران ویژه این مراسم حجت‌الا‌سلام مصطفی کریمی است که نکاتی در خصوص فلسفه قیام امام حسین(ع) و ادامه راه سیدالشهدا(ع) توسط شهدای هشت‌سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم متذکر می‌شود. 

گفتنی است، در مراسم اقامه عزای دهه سوم محرم و گرامیداشت دانش‌آموز بسیجی شهید «محمد‌حسین فهمیده» و گرامیداشت سرداران شهید مدافع حرم «اکبر نظری» و «حسین علیخانی» مداحان اهل بیت(ع) نیز به مداحی می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار