ستاد مرکزی انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه در پیامی از حماسه بزرگ مردم کرمانشاه برای اعتماد و رأی دوباره به دکتر حسن روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت قدردانی کرد .
کد خبر: ۴۲۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک متن این پیام بدین شرح است: حضور تاریخی و پرشور تان در انتخابات اخیر، آزمون خیره کننده  دیگری بود که چهره  مصمم و پر امید این کهن بوم و بر را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.

رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور گسترده شما در پای صندوق های رأی یکبار دیگر در عمل به اثبات رسید.

کرمانشاهی های دلاور و مؤمن و غیور همچون دوران جنگ و ایستادگی، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه  متین و خردمندانه با جنگ روانی بدخواهان با زیبایی و هنرمندی هرچه تمام تر به تصویر کشیدند و کشور، منافع ملی و آینده پر امید خود  را با اعتماد و رأی  ۶۸ درصدی به دولت دوازدهم بیمه کردند.

حضور حد اکثری شما مایه مباهات و فخر ما خادمان ستاد دکتر حسن روحانی در استان است. 

پیروز واقعی و راستین این انتخابات، تک تک ملت بزرگ و همیشه در صحنه ی ایران است که بحول و قوّه  الهی توانست گامی بلند و بزرگ و استوار بردارد و چهره ی پر نشاط و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد. 

ملت بزرگ ایران با رأی دادن خود باعث شدند تا این نیمه ی راه طی شده به منزلگاهی مطمئن منتهی شود.

ستاد دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه از همه ستادها، احزاب و فعالان خود در تشکیلات استانی و کمیته ها در اقصی نقاط استان از شهر و روستا که با حد اقل امکانات و تدارکات و با همت و تلاش شبانه روزی تک تک اعضاء خود نقشی بسیار مؤثر و مهم در حماسه اردیبهشت داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کند و به همراهان ریاست محترم جمهوری توصیه ی 

اکید می نماید که هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت جای خود را به همکاری و رفاقت داده و در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز سربلند باشند.

هیچ احساس شادمانی نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأن خردمندی و فرزانگی وادار نماید.

برخود لازم می دانیم ضمن تشکر از همه آحاد جامعه، بزرگان مذاهب، ایلات و طوایف، کشاورزان، روستاییان، جامعه دانشگاهی، صنعتگران، بازرگانان، زنان و مردان، جوانان و کارگران عزیز و ستادهای کاندیداهای رقیب که در این حماسه عظیم حضور حد اکثری داشتند و نیز از پدیدآورندگان امنیت، نهاد قضایی، مأموران نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان  و برگزار کنندگان انتخابات، فارغ از هر مرده باد و زنده باد، ظرفیت شکل گرفته بر اثر این پیروزی را به سمت آشتی و گفتگوی ملی هدایت کنیم.

 فرصت را غنیمت شمرده و از رسانه های مکتوب و به ویژه خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی بخاطر تولید و  انعکاس بموقع اخبار و اطلاع رسانی انتخابات سپاسگزاری نماییم .  

به شکرانه این حماسه و پیروزی در روز دوم خرداد  با حضور سبزتان مراسم جشنی برگزار خواهد گردید.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار