مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان از آب و هوایی پایدار و جوی آرام در هفته دوم تعطیلات نوروزی در استان کرمان خبر داد و گفت: رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی استان در این ایام دور از دسترس نمی باشد.
کد خبر: ۴۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 02 April 2017
"محسن صالحی" گفت: وضعیت کنونی آب و هوای کرمان را نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می کنیم و سرعت وزش باد در کرمان ۵ متر بر ثانیه و ۱۸ کیلومتر بر ساعت می باشد.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه‌ی سانتیگراد بالای صفر اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم ترین ساعات به ۲۶ درجه‌ی سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان آب و هوای 24 ساعت آینده کرمان را صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی نمود و یادآورشد: آب و هوای کرمان در روز دوازده فروردین قسمتی ابری بتدریج افزایش ابر همراه با وزش باد و برای سیزدهم فروردین  قسمتی ابری بتدریج افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

صالحی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب کشور از شامگاه جمعه که از روز شنبه نیمه غربی سواحل دریای خزر و به تدریج مرکز، شمال شرق و شرق کشور را در برمی گیرد، خاطرنشان کرد: در هفته دوم تعطیلات نوروزی استان کرمان از آب و هوایی پایدار و جوی آرام برخوردار می باشد اما رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی استان دور از دسترس نمی باشد.

وی گفت: از روزهای 15 و 16 فروردین احتمال ورود جبهه هوای سرد به استان کرمان وجود دارد که اغلب شهرستان های شمالی استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

طبق گزارش ایستگاه های هواشناسی استان روز جمعه مورخ 11 فروردین 96، شهداد با 30 درجه سانتی گراد گرم ترین و لاله زار با 15 درجه سانتی گراد خنک ترین مناطق استان کرمان بوده اند.

لازم به ذکر است که سردار مومنی جانشین ناجا اعلام کرد، طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی روزهای پایانی تعطیلات امسال شاهد بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور هستیم، بنابراین بهترین زمان برای بازگشت مسافران دو روز پنجشنبه و جمعه می باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار